Facilitair Coördinator (aankomend Facility Manager)

Kom jij met jouw facilitaire kennis en ervaring ons team versterken? Heb jij de ambitie om jezelf te ontwikkelen naar de rol van Facilitair Manager? En ben je bovendien een probleemoplosser, gestructureerd en enthousiast? Dan zij wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen als Facilitair Coördinator?
Samen met externe dienstverleners zorgt Facilitaire Zaken voor een optimale inrichting van de faciliteiten voor onze locatie in Amstelveen (200 medewerkers). Je zorgt samen met de Facilitair Manager voor de planning, prioritering, coördinatie, uitvoering en het functioneel aansturen van 10 medewerkers van externe dienstverleners (schoonmaak, receptie en catering).

Samen met jou, als aankomend manager, is er de verantwoordelijkheid voor het beheer en gebruik van de facilitaire voorzieningen van de kantoorruimte, werkplekken, vergadervoorzieningen, bezoekersruimtes en parkeerplaats.

Wat komt er nog meer bij kijken als Facilitair Coordinator?

  • Beheer en coördinatie van boekingen en het re faciliteiten voor vergadervoorzieningen;
  • Beheren, plannen en coördineren van verbouwingen, verhuizingen en onderhoudswerkzaamheden van het pand en de buitenruimte;
  • Verzorgen van inkoop van facilitaire zaken zoals meubilair, kantoorartikelen, catering, schoonmaak, papiervernietiging en meer;
  • Verwerken post en beheren archivering;
  • Coördineren, plannen en monitoren toegang, bewaking, bedrijfshulpverlening en (brand)veiligheid van het gebouw. Coördineren ontvangst van klanten en bezoekers;
  • Aansturen en controle schoonmaakwerkzaamheden;
  • Projectmanagement voor nieuwe projecten;
  • Continue verbetering facilitaire processen;

Naast deze werkzaamheden ontwikkel je je verder in het vakgebied en de werkzaamheden om na 1-2 jaar de rol van Facilitair Manager volledig uit te voeren.

Dit zien we graag terug in  jou
Dat je goed moet kunnen plannen en organiseren dat hoeven we je natuurlijk niet te vertellen. Dit is wat wij denken dat je nodig hebt om deze rol succesvol uit te voeren:

  • HBO werk- en denkniveau; een relevante opleiding zoals Facility Management, Hogere Hotelschool of vergelijkbaar;
  • Je hebt relevante werkervaring is een soortgelijke rol;
  • Je bent zelfstandig, hands-on, probleemoplossend en een teamplayer;
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands in woord en geschrift;
  • Interesse in en veel affiniteit met leveranciersmanagement, projectmanagement en hospitality

Je bent leergierig en hebt de ambitie om je te ontwikkelen in alle werkzaamheden en verantwoordelijkheden van Facilitair Manager. Je pakt proactief werkzaamheden op en ziet mogelijkheden voor verbeteringen. Vanzelfsprekend vinden jouw werkzaamheden vooral op kantoor plaats. Soms in het weekend en/of de avond.

We vragen veel maar wat mag je van ons verwachten?
Een interessante vervolgstap in je carrière waarin je begeleiding en ondersteuning krijgt om door te groeien naar een verantwoordelijke en zeer diverse, allround, functie met veel mogelijkheden voor eigen invulling van het werk. 

Is dat alles? Nee, want uiteraard horen daar ook bij:

  • Een goed salaris tussen de 3.400 – 4.000 euro bruto per maand (op fulltime basis/ 40 uur) afhankelijk van je ervaringsniveau;
  • Een jaarcontract voor 32 uur per week met uitzicht op dienstverband voor onbepaalde tijd
  • Eindejaarsuitkering (13e maand)
  • 30 vakantiedagen per jaar
  • Goede pensioenvoorziening
  • En veel meer, zoals collectieve zorgverzekering, volop mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen, laptop en iPhone.


Over Blue Sky Group
Blue Sky Group is een pensioenuitvoeringsorganisatie. Wij bieden verschillende diensten aan voor pensioenfondsen zoals pensioenbeheer, bestuursondersteuning en het beheer van het pensioenvermogen. Op dit moment doen we dit voor deelnemers van elf pensioenfondsen van grote internationale ondernemingen, waaronder KLM, Philips, Mars, Staples en SNS Reaal. Met ca. 200 collega’s beheren wij de administratie voor 190.000 deelnemers en een vermogen van ca. 20 miljard euro. We zijn dus groot genoeg om mee te gaan en voorop te lopen in de vele ontwikkelingen in pensioenland en tevens ook klein genoeg om de werksfeer intern persoonlijk te houden en elkaar echt te kennen

Solliciteren?
Bij Blue Sky Group verwelkomen we kandidaten van alle achtergronden met evenveel enthousiasme. Diversiteit en inclusiviteit zijn essentiële bouwstenen voor ons team, omdat we geloven dat verschillende perspectieven leiden tot innovatie en succes.

Heb je interesse in deze functie? Stuur dan je sollicitatie naar 
solliciteren@blueskygroup.nl t.a.v. Geerte Korteling, HR adviseur.

Voor deze rol zoeken we zelf naar talenten, daarom wordt acquisitie naar aanleiding van deze vacature niet op prijs gesteld.