Artikelen

  • De klantvraag nog beter begrijpen is met videobellen weer een stukje eenvoudiger geworden

    Persoonlijk contact met deelnemers wordt, mede in het licht van het nieuwe pensioenstelsel, steeds belangrijker. Blue Sky Group biedt deelnemers nu met videobellen een nieuwe mogelijkheid voor persoonlijke pensioencommunicatie. Dit nadat een pilot bij vier pensioenfondsen met deze contactvorm uiterst positief is verlopen. Marcel van Dorresteijn en Maarten Leurs, respectievelijk medewerker en teammanager Pensioenservice, begeleidden de pilot.
  • Meer ruimte voor illiquiditeit in het nieuwe pensioenstelsel

    In een continu veranderend pensioenlandschap loont een duidelijke route. In de interviewserie Blue Sky Group Navigator geven pensioenprofessionals hun visie op de toekomst of belichten ze een actuele gebeurtenis in hun vakgebied. ​In deze editie praten we met Jack Jonk, chief investment officer, over toekomstbestendig vermogensbeheer voor pensioenfondsen.

  • Time to market is old school

    Volgens Jurgen Wegbrans, product owner bij Blue Sky Group, draait het bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten niet meer om de 'time to market' maar om de 'time to feedback'. In de juni editie van Pensioen Bestuur & Management legt hij uit dat je niet moet focussen op het product, maar op de feedback die je onderweg verzamelt. "Wat je daarmee doet bepaalt je uiteindelijke succes."